Chirtoaca sau cine nu a pacatuit sa arunce piatra!!

Din experienta proprie:

Prin 2012-2013 am fost telefonata de o persoana. S-a prezentat drept Cutarica, avocat si mi-a spus ca ar fi vrut sa colaboram.

Inainte de intalnire am cautat informatii pe Internet despre cel ce m-a sunat. In afara de faptul ca nu avea licenta de avocat, dupa cum a pretins, el mai figura si drept activist principal al tinerilor Partudului Popular Crestin Democrat.

Drept urmare am realizat ca pretinsa “colaborare” putea avea iz politic. Dar poate nu? Am mers la intalnire.

Domnul Cutarica sarmant a inceput a povesti ca are foarte multe dosare si ca nu le face fata. Din spusele lui, afland ca eu sunt o persoana cinstita si profesionista, el a hotarat ca eu sunt cea mai potrivita persoana pentru aceasta colaborare minunata. L-am intrebat despre ce fel de dosare ar fi vorba si el mi-a spus ca reprezinta locatatrii nemultamiti ai diferitor blocuri din municipiu si in toate dosarele parati sunt –  Primaria si/sau Consiliul municipal. Dosare is foarte multe si bani vor fi tot multi. Argument pe care eu trebuia sa il iau tare in serios, dupa cum intelegeti.

L-am intrebat cine m-a recomandat, dar el nu a vrut sa imi raspunda. L-am intrebat inca o data numele si mi l-a confirmat – Cutarica. L-am intrebat de ce m-a mintit spunand ca este avocat, cand in registrul avocatilor el nu figureaza. A inceput balbaiala. L-am intrebat, daca este membru PPCD. Balbaiala s-a accelerat si accentuat. El incerca sa imi explice ca asta nu are nici o legatura.

I-am zis ca eu inteleg ca el ar vrea sa lucreze cu mine fiindca eu is cinstita, dar eu nu vreau sa lucrez cu el tocmai fiindca el cinstit nu a fost. L-am rugat mai mult sa nu ma mai deranjeze.

La moment Cutarica lucreaza la unul din posturile propagandistice pro-ruse din Chisinau. Impactul nocif al activitatii lui profesionale Moldova le resimte in fiecare zi.

Propuneri de acelasi gen au mai parvenit de vreo 2 ori. Mesagerii erau diferiti, comanditarul era unul. Este lesne de inteles cine anume.

Inlaturarea PL de la guvernare, dezmembrarea lui, discreditarea lui – era unul din principalele scopuri ale agenturii pro-ruse.

Se cautau personalitati locale care s-ar implica in asemenea activitati distructive, fara sa isi dea seama initial despre adevaratul scop al asa numitor proiecte “.. pentru justete” sau “…pentru liberate”, sau “…pentru credinta ortodoxa”, sau „… impotriva anexelor” etc. Valorile democratice sunt transformate in arme decatre  minti criminale cu ajutorul inocentilor care se implica in asemenea lupte sincer.

Tactica asta de a cauta idiotul util – este unversala si absoluta. Propunerea vine de obicei de la o persoana apropiata sau cunoscuta (care nu in mod necesar stiu despre ce este vorba) suna ca o posibiltate de a castiga niste bani – nu numai decat usori, dar suficienti ca propunerea sa para atractiva. Dupa ce persoana se implica (cu cat mai adanc cu atat mai bine!) pana cand afla in ce, de fapt, a fost bagata – sa se dezica e deja tarziu. Sunt tactici de racolare sau discreditare. Cel implicat cand afla adevarul trebuie sa aleaga deja singur ce-si doreste (acum i se da – libertatea de alegere!) – ori racolat, ori discreditat.

S-a recurs la “inventii” absolut mizerabile pentru a distruge PL-ul. Priviti doar vreo cateva secvente video a sedintelor din Parlament de-a lungul anilor – ca sa vedeti cine si cum ii ataca acolo: PSRM, PD si PCRM.

De aceea cand membri PL sunt alungati, rusinati si blamati si de asa numita opozitie pro-europeana – eu asta nu inteleg. Motivele invocate penrtu a justifica asemenea gesture sunt neserioase si imature in comparartie cu  pericolul caruia trebuie sa se faca fata in cursa electorala care urmeaza.

Recuperare de imagine?? Serios???

 

 

 

Lasă un comentariu